I will fear no evil

De senaste två veckorna har jag bland annat hunnit renovera husets fulaste rum, vart barnvakt,
vart hundvakt åt bästa hundarna som jag saknar. (har jag sagt att jag älskar hundar?) Fint sätt att
spendera de två sista lediga veckorna tycker jag! Imorrn börjar tydligen skolan igen, sista året.
Sen börjar livet på nåt sätt, det ser jag fram emot. Låt det här året gå foooort!
"Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,
for you are with me; your rod and your staff, they comfort me."

Kommentarer
Postat av: ad

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/katrinekielos/article13571657.ab



tänkte på det vi pratade om feminism. det här är ju också ett problem.

2011-09-15 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0