2 juli

Lite dött här. Sen sist har jag hunnit med en del. Mest övningskört, pluggat teori och tränat. Kul tjej.
Och lite bilder har jag iallafall tagit.
Vårt kök har också kommit en bit i renoveringen och det börjar bli riktigt fint. Sådär så att jag
blir glad varje gång jag går förbi. :)
Köpt ett fint pastellnagellack som jag letat efter hur länge som helst.
Pluggat teori som sagt
Ännu mer
Och RoadQuiz!
Jag och Maja fick matchande cupcakes till våra klänningar. Har världens finaste syster!
Jag måste verkligen sluta med den där minen. Haha
Brunch har också hunnits med.
Sen fick jag världens finaste klocka av mamma bara så där. Den har jag velat ha i ett år typ.
Snällast!
Sen har jag lekt lite.
Och tittat på massa Gossip Girl med finaste Chuck och Blair.

Har gjort massa annat också såklart. Typ som vart i kyrkan, umgåtts med min fina familj
och lyssnat på min favoritbloggerska UNDERBARACLARAS fantastiska sommarprogram, som alla borde
lyssna på. Förutom att jag inte är extremfeminist eller vänster så tyckte jag allt va väldigt bra.

Nu ska jag titta på ett avsnitt till med Gossip Girl. :)

Kommentarer
Postat av: maja

du är fin!

2011-07-03 @ 00:13:29
URL: http://majakallryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0