27 juli

Jag sket i resten av min lista, kändes så ytligt efter allt som hände i helgen. Och
det känns fortfarande fel att skriva om nåt annat egentligen. Underbaraclara skrev
väldigt bra om det som hände. Jag tror att när det händer så nära så berörs man på ett
annat sätt för att det blir så verkligt. Det är hemskt att det är så, men jag tror inte att man orkar om
man ska bli ledsen och väldigt berörd heller av allt hemskt som sker, för det är så mycket
hemskt som händer hela tiden.
För övrigt så är jag jättetrött på allt från twitter, bloggar och instagram till att allt ska vara så
tekniskt hela tiden så jag pausar lite från det. Tystnad och stillhet är väldigt bra ibland
tycker jag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0