nine things about yourself.

1. jag älskar djur, speciellt hundar och önskar mest av allt att jag hade en egen.
2. jag hatar och är nästan livrädd för fåglar. värst av alla är duvor, kajor och
gråsparvar. Synd att det är dom det finns flest av i den här stan.
3. jag är rädd för massa saker även fast jag vet att det är onödigt. Mest för
sjukdomar, döden och att bli sårad eller såra någon.
4. jag har svårt att öppna mig och lära känna nya människor.
5. jag är typ hur ostresstålig som helst
6. jag älskar min fina familj, jag älskar träning, jag älskar mat, jag älskar min tro,
jag älskar att känna mig trygg
7. även fast jag inte vill erkänna det så är jag kräsen. Jag tycker till exempel att skinka
är bland det värsta som finns, jag gillar typ två glassar. Färdigköpta köttbullar
och soppor gillar jag heller inte så mycket. Inte räkor som är skalade när man köper
dom heller.
8. jag är asallergisk mot ananas, tragiskt eftersom att det är bland det godaste jag vet.
9. jag tycker att killar med tofs och muskler är ungefär det snyggaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Ruth

toffs och muskler<3

ha, fina du. Vi ses på torsdag. wei

2011-11-01 @ 11:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0